Tuesday, November 3

Week 33, 34, 35

week 33....amik sample darah..kalau kira...dah ok..tapi nak kena reduce paras glukos dlm darah....hb plk dah makin ok......so week 34 nak kena jumpa diettition........

week 34.....dah jumpa diettition............... dah checkup.......baby normal, kedudukan pun normal..tak macam 1st pregnancy.....week 34 masih breech.....so far..ok....
gnea tanya aku nak normal atau csect.......2007- csect, 2008-operation tuk apendix
so kali ni dia tanya.....samada nak normal atau csect.....kalau ikutkan mmg dia galakkan aku normal je.....tapi disebabkan aku buat operation 2tahun berturut......dia takut luka lama tak betul2 baik lagi......kalau dah baik...oklah....kalau tak.....ada kemungkinan tuk luka tu merekah atau pecah......so nak kena decide dr skg le

sesi jumpa diettition tu sesi beramai2....ada yg dah kawen n ada yang belum....n macam2 kes.....ada yg kes berulang and ada kes yg baru....macam aku...... hmmmm..payah gak nak meet requierement ni.......nak kena makan nasi at least 3x satu hari......kalau ikutkan...bfast pun nak kena makan nasi jugak.........payah tu..... ada akak sorg ni pagi dia tak suka makan nasi...so dr tu suggest makan roti..tapi nasi tetap kena maintain at least 3x sehari........huhuhuhuhu.......

week 35.........

kejap je kan??this week dah nak masuk week 35

sampai skg ni aku masih xboleh nak meet apa yg dia suruh..........kdg2 2x....kdg2 1x jek.....kdg2 xder nasi langsung satu hari........macam mana tu?

0 Comments:

Post a Comment