Thursday, March 10

EL'S GIVEAWAY

dah lama tak join GA atau contest mana-mana blog....
okeh, tirai 2011 ni aku mulakan dgn GA dari blog member GHMB.... as working mum cam aku jugak...ada info kat blog dia yg boleh diguna pakai.....papehal...korg baca la sendiri kat blog dia..link ada aku attachkan sekali.....tapi kalau mak buyung masuk n mengidam nak makan itu ini, jgn plak nak carik aku eyh......

sape-sape yg nak join GA ni, click je kat banner bawah ni.....click jgn tak click.....
aku suka GA ni sebab takde soklan merapu merepek.....cuma kena jawab satu soklan jerrr...i likeee... simple!!

okeh, untuk GA ni, jawapan bagi soklan no 5:

EL stat blog dgn first entry pada Thursday, June 17, 2010...tak caya, click sini ..tapi kalau tetiba termengidam nak makan gulai lomak-cilipadi pucuk-paku ngn udang tu jgn salahkan aku eyhh....

checklist:

1. wat n3 bertajuk EL'S GIVEAWAY ------------ done!
2. kopipes banner GA aku (yang kelihatan huduh lagi hina itu) dan backlink to dis n3 -------------------done!
3. peserta mestilah ahli berdaftar GHMB ----------------- yeahh..suda semestinya!
4. mestilah pernah memberi sekurang2 nya 5 komen pada mana2 n3 dlm blog ini (hehehe tengkiu KC!!!) kepada yg rsa terkurang komen sempat lagi beri komen.... -------------harusla terjah selalu!!
5. jawab soklan ni dlm cara paling kretip::: sejak bila blog ini di activate kan? ---------done!
6. stlah slesai, tggal kan komen di n3 ini...(jgn lupa! important step neh!) ----------oraits!



Photobucket

0 Comments:

Post a Comment