Monday, March 7

Panggilan hangin!!

as long as a credit card user...selagi tu lah akan ada prank call camnih.....even kad tu tak pakai pun akan ada jugak...tu yg kdg2 call center tuk bank tu akan kena balik ngan aku...selalu nye dorg akan tanya..."kat mana biasa nya cik pakai kad tu" ... "cik dah expose no kad tu kat org lain"...

mula2 dulu, lepas dapat call macam tu, aku akan call bank tu balik....sbb ada charge kat kad aku.....itu selepas penggunaan di stesen minyak!! atas sebab alasan yg dorg bagi tu....aku request tuk tukar kad baru....

selepas dapat kad baru n kad tu terperap je dalam beg...tanpa penggunaan (of course no kad pun tukar jugak!!), aku masih dapat call macam tu...apa lagi...mmg bank tu sasaran aku...siap aku kata nak repot segala....baru terhegeh2 mintak maaf....lepas lodge repot ngan bank tu (dijanjikan security...) aku tetap jugak dapat call tu!!

bengong!! last2 sape2 yg call aku tu yg kena...samada aku hang up je terus atau aku ckp aku dlm meeting/driving...abis cite...dan ada jugak kes call center tu marah2...apa kes....nak marah2 aku sbb tanak entertain call dorg....apa lagi...mmg kena hamun tak abis le......

hmmm...aku paling hangin bila dapat prank call....dah bape kali diberitahu aku tak nak..tak hingin dsb....aku skg tunggu tuk treat point je tuk aku tutup je terus kad tuhh!!

0 Comments:

Post a Comment