Wednesday, July 21

aduyaii...

ok...iPhone aku dah update ke iOS 4.0.1 the latest OS...tapi salah teknik....tak boleh nak browsing internet...notice bila nak VPN access ke ofis network sbb digital badge aku dah nak expired...nak kena renew..aduyaii...

seharian le pulak aku mentrouble shoot iphone ni.....mula try je wat sndiri...update ke iOS 4.0.1 in case la miracle happen pastuh ok....tak jalan gakk...pastuh aku pegi web network provider..yg support network ni....tru web, apa la sgt dorg leh tolong aku...last2 aku tinggal kan no tepon ngan email aku...aku bgtau masalah aku apa...just hope dorg contact aku la balik kalau dah jumpa solution tu....

hmmm...alhamdulillah...walaupun takes time sikit...akhirnya berjaya gak aku setelkan masalah ni...tapi kan....aku lupa nak wat bekap contact....so sume contact ilang!!!

adoyaii...nak kena mintak tlg incik abg le yg masukkan balik contact aku ni..sbb dia penah ter' bekap kat dia nye outlook.....walaupun terpaksa la aku wat sesi mendelete pastuh...aku redha je laaaa.....

skg ni iPhone aku masih dlm mode sync.....so tunggu setel dulu, update mana yg kena update...setelkan keje aku kat sini..pastuh balik laaa....nak kena stock up barang dapur laaa...walaupun aku jrg makan kat umah..tapi ada perut kecik nak kena isi...skali ngan bibik tu.....kang tak pepasal plak aku masuk paper...tak bagi makan kat bibik...naya je...hehehhe

0 Comments:

Post a Comment