Wednesday, April 14

jalan-jalan lunch hour

pagi tadi masa kemas kan beg budak2..baru prasan yg susu irfan dah abissss...camno ni????xpe la..nnti lunch hour kang kalu sempat, boleh la pegi beli.....

i bet today is my lucky day....hmm..lunch hour tadi, sempat gak terjah ke mid valley...nak pegi balik keje karang..takut lewat sgt pulak nak ambik budak2 tu...gerak tu dah pkl 12...risau je takut payah nak dpt parking.....bila smpai depan entrance parking tu..dah nmpk papan info parking....ada few slot je lagik...kereta plak berderet masuk.....mintak2 le ada rezeki aku..malas le nak pusing2 carik parking...leceh.....

tapi dah nama nye rezeki...masuk2 je....nmpk satu slot kosong....depan entrance lagi you....heheeheh....apa lagik...depan2 pintu masuk...bukan selalu dpt...

pas parking keta....terus ke oasis...pape hal..makan dulu...baru shopp...takder la terbeli benda yg ntah pape...baik shopp masa perut dah kenyang...lalalalalala

lepas je makan..terus masuk carrefour....carik barang2 yg dah dlm senarai....(yang xde dlm senarai pun, ada gak dlm troli tu..hehehhehe)....
setel semua, terus blah balik ke site....kali ni senang nye carik jalan kuar..takder la aku kena pusing2 ntah kemana2...macam last time, dtg sorg juga...tapi ntah mana2 aku pusing2...xjumpa jalan kluar...pastuh bila jumpa..ntah mana la aku kuar...nasib baik dpt carik jalan balik....kalau tak...naya...aku pun bukannye terer sgt bab jalan area sini ni.....

aku kluar tadik pkll 12....by 1:15 aku dah siap2 parking keta kat site and continue keje.....

0 Comments:

Post a Comment