Wednesday, October 6

kena try ni...

hmmm..last weekend irfan request nak makan mee....so pagi sabtu tu aku buat macaroni goreng (seafood)...

incik abg tanya masak apa? bila aku ckp macaroni...dia dah assume aku buat macaroni bakar...ahaks...alkisah nye, masa raya....open house kawan adik aku...salah satu hidangan nye adalah makaroni bakar...sedap sgt kot...smpi habis dia makan...kekekke...

ok..resepi tu aku dah dpt...cuma tunggu masa je nak buat agenda masak memasak ni...(dalam mode malas masak)....

tapi camne pun akan aku cuba try buat gak...apa guna kat umah ada oven yg canggih manggih gitu...nak bake a cake?huhuhhu..aku bukan reti punn...so later la nnti test power buat makaroni bakar...

kek...mebi later akan ku cuba buat jugakk...irfan suka kek okey?? hari ni dpt carrot cake dari member ofis...dah pesan kat diri sendiri...kek itu nak bagi irfan...so takleh la nak cubit sikit2...hahahaah....balik umah kang baru potong n makan sesama....

0 Comments:

Post a Comment