Monday, April 25

hari ini adalah kenyataan....semalam adalah sejarah dan esok adalah impian....

cabaran dalam kehidupan mematangkan seseorang.......kadang kala stress kadang kala ok...kadang kala sakit n kadang kala sihat......macam2 ujian hanya untuk menguji sejauh mana kesabaran dan kematangan kita dalam menangani masalah tersebut.....

tidak aku nafikan...pergi nya abah, turut membawa kaunselor dalam hidup aku....ada masalah yg aku tak boleh selesaikan...aku rujuk abah meminta pandangan.....tapi kini...semuanya hanya terpendam dalam lubuk hati aku sahaja.....

org tanya kenapa aku berblog? dgn adanya blog ni, aku dapat mengurangkan stress yg ada....tapi ada yg pertikai kan....apakah dgn blog, kita boleh sesuka hati nak menjaja nama org sesuka hati.....tapi masalah nye......adakah aku mention sesiapa disini? pelik kannnn...pedulik ka la......org akan pertikaikan apa sahaja.....aku dah tak kisah apa org nak cakap...apa tanggapan org terhadap aku.....

kalau dulu, aku akan balik kg kalau ada masalah.....dekat sana, hati aku tenang.....tapi kini, rumah itu sesepi hati aku.....iskkkk...

aku akui, aku harus tangani kehidupan hari ini, kerana hari ini lah yg akan mencorak kan kehidupan kami pada hari esok.......
hari semalam tidak akan aku lupakan sampai bila-bila......byk perancangan aku tergantung begitu sahaja.....nampak gaya plan asal terpaksa dirombak......dan yang baru akan difikirkan kemudiann......

0 Comments:

Post a Comment