Thursday, June 14

I'm back!!

lama tak melepak sini....
syukur alhamdulillah..keadaan dah bertambah baik...aku dah tak bergantung pada benda ni dahh..
itupun selepas aku amik supplement drink...nak tau apa dia, nnti aku update kemudian...

seksa wehh...kali ni asma teruk sket, smpi kan aku kena ber inhaler....hmmm, tak penah2 lagik..kali ni dah on nebulizer 4hari..tapi masih tak ok jugak..atas nasihat doktor, aku dibekalkan ngan bendalah kat atas tu...
asma aku ni dtg time special jek...aahhh..masa time peknen jekk..selain tu, tadak!!! sebelum ni aku just buat nebulizer jek..itu pun hanya 3hari n terus ok...kali ni je teruk sket...almost sebulan aku ber inhaler sampai kan tido malam pun terjejas...boleh dikatakan teman karib laaa....

sebab kan tak tahan, n pikir kan kesan jangka panjang, aku try jugak supplement drink tu...alhamdulillah..mebi rasi ngan aku kot...sebab tu menjadik....oklah kann...aku stop inhaler selepas 2hari aku amik supplement tu...n sampai la sekarang....masa tu nekad je, harga boleh tahan la.....

oklah...nanti ada masa, aku update lagi...

lunch hour ni, jom g makan!!

1 comment:

  1. minum apa ye? sy pun ada 2 inhealer yg sama nie...

    risau nak peknen sbb asthma nie lah...! tp x peknen pun kene gak...tp x kerap mcm time peknen lah....

    sakit...ya allah....tuhan jer yg tau kalau kene tu kan....share le skit minuman tu....

    ReplyDelete