Friday, July 24

Akhirnya......

Penantian selama 2bulan akhirnya berakhir...

Pada 18/7/2009.....dengan rasminya rumah kami siap direnovate dengan ubah suai seperti yang dikehendaki walaupun ada bahagian2 yang aku tak puas hati...asalkan boleh cover..oklah...hehehehe

16 dan 17/7/2009 amik cuti...digunakan sepenuhnye untuk shopping kelengkapan rumah yang dirasakan perlu....hmmm...

18/7/2009...mula start kemas2 barang...baru sedar rupanya aku dah over terbeli barang...sampai takder tempat nak letak......hari ni juga..vase kristal kesayangan ku pecah...huhuhu..sedey...tapi nak buat camne...dah ditakdirkan jodohnye dgn aku tak lama....berakhirla riwayat nye ke dalam tong sampah.....org kata tak elok simpan barang2 yg dah pecah....ntah betul ntah tak...tapi aku amik keputusan nak buang sebab atas dasar keselamatan...risau jugak kalau2 irfan usik pasu tu......gambar latest tak sempat ambik..nnti la..later karang aku upload gambar rumah yg terbaru....rumah yg sama juga...cuma tacap sikit2...

0 Comments:

Post a Comment