Friday, January 8

keje yang tertangguh....

actually due date aku 14/12/2009......so segala kerja aku dah plan siap2..so by 1st december there should be no more work for me except for server monitoring.....

segalanya mess up bila unplanned things come up.....segala keje yg diplan dah tak menjadi.....

stat ngan mgu SIL aku kawen.....pastu ada kecurian...so terpaksa stay ipoh for extra day......lepas tu ada plak appoinment ngan hukm......lepas tu ngan my nanny passed away....tapi memandangkan keadaan aku yg sarat time tu..xder la balik kg...just pray from here je la.......xder apa yg bley buat......so masuk keje cam biasa.....
minggu tu aku cuma masuk keje tuk 3 hari jek...itupun ngan kepala otak yg berserabut.....3hari tu aku gunakan tuk generate data for Q report.......so satu hari dah digunakan tuk generate data for report.....baki 2hari tu, ntah le...kemana ilang....aku cuma sempat buat draf report jek.....yg mana cuma makan masa tak sampai sejam....just alter sikit2......memandangkan dorg nak ke indon lepas raya haji (as usual, aku kena tinggal sebab dah 9mth preggie) so aku plan tuk completekan akunye report time tu je la.....

tawakkal je balik ipoh for raya haji...lagipun buah hati aku si irfan mmg dah kat sana.........


manala tahu, tup-tup pas raya haji, ada call dr hukm tuk terus admitted......reason sbb blood test result aku tak berapa ok lagik........so plan aku dah mess up lagik....

aku admitted pada 30/11/2009...................tuk monitoring......rupanya hb aku keep decreased and tahap glucose yg tak stabil.....kejap rendah kejap tinggi.....

lepas process induce yg gagal....akhirnya aku bersalin secara cesarean pada 5/12/2009 pada 11:59am.....boy jugak................

so mmg tak tercomplete jugak le Q report aku...huhuhuhuh...once dah start, aku tak suka nak main hand over je kat org..........

lepas sebulan confinement kat ipoh and setelkan segala urusan hal afiq and irfan, hari ni baru berkesempatan nak bukak notebook dan restart buat Q report..ni pun tertangguh jek..sbb sebok dok update blog..hihihi..

oklah nak continue buat report plak........

2 comments:

  1. salam Atie, baby sihat baby buat apa..Atie ambil leave?

    Normi (durhamroses@blogspot.com)

    ReplyDelete
  2. salam mie....baby sihat...atie masih dlm confinement leave lagi...

    ReplyDelete