Monday, September 27

dinner cum hari raya bersama adik-adik

petang sabtu tu cinik sms tanya ada kat umah ke dakk....rupanya nak anta barang kat cikwe...tapi tatau jalan nak pi umah cikwe...hmmm...aku suh je dia dtg amik aku kat umah nnti gerak je pegi....

oleh kerana dia sampai umah tika azan maghrib...jamm katanya...aku sarankan dia dinner kat umah aku jek...n call cikwe suh dtg umah....incik abg as usual...mana ada kat umah..aku call dia bgtau ada tamu kat umah...nnti dinner sesama...

takde la menu yg beria...just simple jekk....apa yg aku ada for our dinner, asam pedas ikan pari..ayam masak cili padi...ayam goreng berempah dan sayur ikan masin...yummylicious!! incik abg tiba ngam2 sume lauk pauk sudah sedia masak.....so kami berdinner 9 org....pencuci mulut nye, sosej roll...pisang...dan kek lapis sarawak....

siapa 9 org tu? cinik n eman...cikwe n zul...aku n incik abg...irfan n afiq...n last skali...bibik....hmmm...setel smua lauk pauk..alhamdulillah...tak membazir!! dah ckp awal2...aku tanak hangatkan lauk untuk makan esok hari...so kalau tak dihabiskan...sila la tapau bawak balik...hehehhee....irfan ngan afiq mmg best la...ada org nak layan...so tgn aku free kejap....kalau tak..afiq tu nak memerap ngan aku je...

nmpk gaya, incik abg ada la teman untuk tgk game bola sesama yea....bila afiq dah merengek lebih2..aku angkut bawak masuk bilik untuk tidur....aku pun terlelap skali daaa....sedar2 dah kul 1am...sume dah balik..tinggal incik abg ngan irfan je masih tgk game....hmmm...adalah 1/2 jam jugak aku lelap....

0 Comments:

Post a Comment