Tuesday, September 21

kembali tenang...alhamdulillah...

baru selesai sesi blogwalking ke blog kengkawan....sambil baca segala update pas raya...ada yg masuk blaja...ada yg baru lepas anta anak...hmm..skop pembaca blog aku tak mengira usia...
daripada sekecil budak sekolah sampaikan ada yg sudah bestatus datuk atau nenek...hmmm..thanks ya for the visit....

dan tak lepas juga dari entry2 biasa...norma kehidupan....ada pasang surut, ada pahit getir yang dilalui...aku? alhamdulillah...berkat kasih sayang keluarga..aku masih mampu untuk berdiri
teguh di sini, walaupun bermacam dugaan yang melanda..tapi bagi aku..itu semua mengajar aku untuk lebih kuat dan tabah....alhamdulillah...

berkat doa dan kasih sayang keluarga aku juga, segala impian aku hampir terlaksana sudah...walaupun masih ada keinginan dan kemahuan...tapi itu tolak tepi dulu..asalkan hidup aman dan bahagia...itu sudah memadai....

berkat bulan yg mulia juga....hati aku sudah kembali tenang....segala pengalaman pahit sebelum ini...sudah aku flush kan dlm jamban...hahahahahha...harapan semoga tiada lagi kejadian tak diingini akan berlaku lagi...aminn

1 comment: