Wednesday, July 27

Alhamdulillah.......

kalau sebelum ni aku sebok dok cari petua dan cara camne nak toilet train si irfan.....jenuh dok mengugel....
bermacam cara dan bermacam janji2 manis aku bagi dekat irfan, asalkan no more pampers...tapi banyak mana aku ckp...LAGI BANYAK alasan2 yg dia bagi..last2 aku pasrah je....ikut je la kehendak dia...

kalu sebelum ni mmg fail...tau2 je sluar dia dah basah....muncung sedepa maid aku....hahhahahah...ciannn..terpaksa la si abg bersoal jawab....sbb dia nak cuci kencing abg....dannn....last week..aku saje2 je tanak pakaikan pampers..Alhamdulillah....skg ni dah 2malam irfan tido tanpa pampers....

bila dah tak berpampers ni....dia dah request nak g skolah....nak g masjid....
InsyaAllah...Ramadhan yg akan tiba ni...irfan boleh ikut ke masjid untuk solat terawih....

Alhamdulillah....

1 comment: