Friday, July 15

Another friday with a big smile...

apa kena mengena eyhh...hihihi..mentang2 le ari ni dah jumday....ahaks...anak2 aku pun dah notice, kalu dah jumday tu, awal je dorg bangun..ingat kan ibu ngan ayah cuti....alahai..nak ajak g jalan2 le tuh....

esok sabtu n esok boleh la jalan2....mood nak bejalan tu ada...mood nak survey2 barang....ada mood di hati ni nak berdeco2 kat umah tu....ala...kan nak raya....errrkkk~~ pose pun belum dah pikir raya eyhh.....

takde la...kalu dah pose, tak larat nak bjalan situ sini...nak ber shopping pun takde mood kalu pose.....dok lepak umah je la nnti..masakan tidak.....dgn cuaca skg ni...jalan sikit je penat! cuaca panas lagik...aiyooo..mmg tak bjalan le kalu dah bulan pose...

memandangkan tinggal lagi couple of week sebelum pose, byk benda yg nak kena setel nih.....projek rumah dah takde apa dahh...since last renovation, dah xde apa yg nak di renovate kann....cuma nak ber deco2 tang kat dalam tu je......

oklah...hari ni aku anta incik abg pegi training....so mmg kluar awal leee...slalu dia g sendiri..tapi sbb balik keje kang aku nak menyimpang ke cinema............aku nak tgk last episode harry potter....ada yg minat n ada jugak yg tak....itu pilihan masing2....sebab kan ni, aku kluar umah seawal 6.30 pagi....wooottt!!!!! slalu nye pagi2 aku bangun n telek anak aku satu persatu....masa tu je boleh tgk pun..kalu dorg dah bangun...aku yg kena buli balik kang.....adehhh...

oklah...dah cukup panjang entry for this jumday!! lenkali aku update lagi.....chow!!

1 comment:

  1. Smile is the besh trtmt AND transformers is the besh muvi! HAHAHAH

    ReplyDelete