Thursday, August 11

Hari ke-10

Salam ramadhan,

Semalam terliur nak makan roti jala..so balik keje je terus menebar la..selain tu, juadah berbuka kami : ikan goreng ngan sayur peria..simple sgt eyh?? Nak tau sebab apa?

Lepas menebar tu aku masuk bilik jap nak rest..last2 tertido!!! Pastuh incik abg kejut sbb maid aku ty nak masak pe tuk berbuka...alahai.. Masa yg Ada suntuk sgt..so just goreng ikan n sayur peria masak sambal je la..Oklah tu kan...

Sahur pagi tadi pun aku terlewat bgn..tau2 maid dah ready kan semua...tapi alahai...lauk yg dia masak tu masin!!! Nasib baik Ada lebih sayur peria semalam....

3 comments:

  1. Hehe.cian sis.maid sis tu ngantuk kot, tu yg lauk masin tu. :D

    Tak Senonoh Kat Bazar.

    ReplyDelete
  2. hye...nice blog... dah folo awk. jom singgah blog sy. www.duniasigadisberseliparhijau.blogspot.com

    ReplyDelete