Sunday, August 7

Hari ke-6

salam ramadhan,

hari ni nekad nak setelkan baju melayu budak2...lepas sahur..solat, terus kemas2 umah....kira nye keje yg slalu buat during weekend laaaa...

budak2 bangun..terus maid mandikan...siap2...lepas setel sume..kami gerak pegi umah adik aku kat kg pandan....hari ni nak bukak pose kat luar je..ngan adik2 aku...since sorg adik aku bukak gerai ramadhan, so kami bukak pose kat sana je la....

hari ni mode shopping baju raya...

bila dah setel...kami gerak ke stadium shah alam...mencari juadah bukak pose kat sana je....plan nak berseafood...tapi adik aku tu pulak, tak boleh nak tinggal gerai dia...so plan B..beli food and makan sama2 kat gerai dia je....

best jugak..dapat le aku merasa camne bukak puasa bawah khemah..hihi....pas makan, kami tolong adik aku tutup khemah n pack......pastuh balik je la, sebelum tu anta adik aku balik dulu...sbb incik abg ada meeting belia kat umah lepas terawih....so takleh nak lepak lama2....

menu kami malam ni...macam2 ada.....sume ready made je...

untuk sahur pagi ni, aku cuma buat kan nasik goreng...makan ngan kopok ikan.....

alhamdulillah....

0 Comments:

Post a Comment