Sunday, October 25

Lepak lepak kat rumah

lepas je SPM aku dah mulakan kehidupan di KL.....sampai sekarang......dari status bergelar siswi UM sampai la aku memulakan kerjaya..dari status bujang sampai la dah status mak orang...semua nya berlaku di KL.......

kalau diikutkan rasa nye dah lebih 10tahun aku di KL.......dan selama ini jugak weekend aku sentiasa penuh dengan aktiviti.........sampai la sekarang......

dalam 2-3 bulan ni saja aku melepak kat rumah je...weekend aku hanya kat rumah......huhuhuhu...mula2 mmg tak biasa.....rasa ada je yg tak kena......rasa ada something je yang tak kena........tapi ada hikmah nye jugak....at least sekarang ni aku dah berjinak2 dengan dapur.....dah pandai nak pelbagaikan masakan........yes..at least aku boleh blajar masak......

huhuhuhu...weekend aku dirumah.......surfing internet....cari resepi yang aku rasa aku boleh buat.....kalau sedap, boleh ulang masak..kalau tak......sendiri mau ingat le.....

kalau b4 tis aku masak nasi...goreng ikan/ayam + sup sayur..............tapi skg ni aku dah boleh masak nasi tomato, nasi ayam, nasi kerabu, nasi lemak...dll....lauk pun dah dipelbagaikan...xder la laki aku telan lauk yg bergoreng jek...hehhehhhehheh...kalau b4 tis nak makan puding ke apa ke...aku beli kat kedai je..tapi skg ni aku dah boleh buat puding yg simple2....huhuhu...

tapi kadang2 bosan jugak dok rumah je....walaupun aku ada kereta sendiri...tapi untuk drive out dgn irfan...aku rasa better pikir 1000x.....huhuhu...tak sanggup..........tunggu la dia besar sket.....karang dok gaduh ngan dia je dlm keta.....

0 Comments:

Post a Comment