Tuesday, October 13

my little best fren....


Kalau dulu….dok umah ngan irfan…just monitor dia main2…..
Buatkan susu…mandikan dia…..sediakan food dia….

Kalau dulu nak makan kat luar decide sendiri……
Kalau dulu…..nak masak pape….jenuh dok belek buku resepi….

Sekarang….dok umah…dah ada member borak……
Layan irfan borak…smpi nak tutup mata nak tido pun still gak dia nak borak…..
Borak..borak….sampai tertido……

Sekarang….nak kuar makan…irfan yang pilih nak makan apa…..
Fast food or slow food…..
Nak masak kat umah pun sama…..dia yang tentukan menu apa……
Aku Cuma masak je……..
Asalkan dia makan…aku tak kisah……
Laki aku pun tak kisah……….
Dorg berdua share faveret yang sama……
Asalkan jangan menu yang sama tiap2 hari dah le……
Aku pun naik bosan masak/makan food yang sama hari2……

Best nye ada kawan kat umah……
Nak nak time skg……ayah dia tgh sibuk……
Kalau tak tahan..tutup je telinga…….
Irfan…ibu nak tido la…kita sambung borak esok boleh tak?????

Itu sebab aku cukup risau bila dia demam…..
Itu tanda nye aku takder kawan…….
Dia tido je manjang………
Merengek…buat aku risau……..
Sebelum aku hantar ke nursery aku akan pastikan anak aku sihat walafiat…
So xder la aku risau…
Kalau tak…..kejap2 aku tepon nursery..ty irfan camne…….
Sampai org nursery bgtau aku…puan jgn risau..kalau apa2 hal, kami akan bgtau…..
Nasib baik dpt nursery yang ok…….Yang boleh handle fussy mum cam aku ni…….tapi aku ni fussy ke???aku rasa org lain yang ada anak pun sama je kan?kan?

0 Comments:

Post a Comment