Thursday, October 15

Nama BB

masa mula2 preknen dulu....tersangatla excited nye...tak sempat tahu jantina bb, aku dah taruk nama siap2........cuma nama kedua je yang tak confirm.....

masa tu tak silap aku....masih awal pregnancy lagi......dalam 3bulan camtu...naluri ibu mengatakan bb aku boy........survey2 maksud nama2 bayi dlm islam...aku terberkenan dengan nama irfan.....ntah le.....lepas tu pulak...ada cerita natasya...huhuhu...kebetulan.....

nasib baik yang keluarnye bebetul boy.....hehehhe....aku dah siap2 panggil nama bb aku ni irfan sejak dlm kandungan lagik......

plan asal..nama nye irfan danish..............tapi masa nak daftar ditukarkan kepada irfan daniel........

tup tap lepas hubby balik dari pusat pendaftaran....nama dia jadi lagi panjang....wan ahmad irfan daniel.....

2nd bb ni..dah pun nak masuk 8 bulan...jantina pun dah tau...tapi aku masih lagi terkial2 dok cari nama yg bersesuaian......papehal pun....anak aku..aku le yg akan menamakan nye nanti...huhuhu...

0 Comments:

Post a Comment