Tuesday, June 1

Asam Garam Kehidupan

my family is the perfect one for me...walaupun arwah umi dah takde 18 tahun lepas, tapi itu bukan pematah semangat kami.....sebab kami ada abah yang terbaik!!

semua anak abah dah berjaya dlm pelajaran..bak kata abah...hanya pendidikan yg abah boleh bagi....selebih nye terpulang la pada diri sendiri...

bagi aku...abah aku...adik beradik aku...adalah yg terbaik yg aku miliki....mereka lagi kenal aku...lagi tahu siapa aku......

penat mencari mana silap aku...habis aku geledah semua kwn2 lama aku...tanyakan -ve side of me...tak jumpa!!!! kalau ikutkan..mereka lagi kenal aku selain keluarga aku...bertahun aku bersama dorg...susah senang bersama...gaduh pun pernah, tapi masih kekal smpi sekarang....

most of them just said "org yg ada problem dengan ko tu... dia yg problem sebenarnya"

itulah....dlm seribu manusia...mesti ada seorang yg sgt benci kan kita...buat la baik macam mana sekali pun tak guna....

so...better aku hidup dikalangan org yg sayang kan aku je la....

6 comments:

  1. just be yourself, tak payah nak cari salah pun..sepanjang aku kawan ngan ko pun..bukan tak penah kita gaduh,tapi kalau bab bermuka2 ni..mmg xde..ko, kalau sakit hati atau tak suka ngan seseorang mmg akan nmpk ketara..sbb ko takkan salam peluk cium n jumpa pun org tu lagik...so dun worry la...what ever dia nak buat pun..lantak....dia bukan sape2 pun...just a sh**t!!

    ReplyDelete
  2. Atie...
    ko jgn suka fikir masalah ko.. ko pun tahu ko blessed with happy family kan? so just concentrate on them instead of all the negativity.
    take care! your family and frens are always here with u!

    ReplyDelete
  3. saye sokong~~!!
    tadenye jd pape kalo tade dia..lg tenteram jiwe rage..lupekan yg lain..cheese~~!! ;)

    ReplyDelete
  4. ms1 : yup...ko mmg kenal aku...

    di : tenkiu..aku rasa lega sgt2 skg ni..yeah..alhamdulillah...

    ms2 : cheese aje...hehehe..nway, i like...

    alhamdulillah aku dikurniakan family yg memahami, suami yg understanding dan kawan2 yg always there for me....yeah...i love you all..muahh..muahh..xoxoxo

    ReplyDelete
  5. hmmm.....if u ask me...yes...u always be yourself...kalau ko suka org tu..kalau ko syg, mmg ko syg bebetul....

    but if ko tak suka...mmg nampak ketara...

    if org ckp ko bermuka2....aku tak rasa dia kenal ko...aku rasa dia yg pandai bermuka2 sebab tu dia rasa org lain pun camtu...

    just be yourself je la...pedulik le apa org nak kata..dorg bukan apa pun...dorg cuma jeles ngan ko jek....

    ReplyDelete
  6. anonymous ni sape ye? baru terbaca komen u...anyway thanks...i just guess u're one of my friend.....seems like macam kenal je...

    ReplyDelete