Tuesday, June 15

godek2 pc



penat+ngantuk sebenarnya nih....sambil2 tu dok godek2 notebook ni ngan hdd...tgk kalau2 ada pic baru yg boleh nak upload....hmmmm....ooo, lupa lak nak buat entry pasal sony tx5..nak carik gambar dulu...pastuh amik mood baru leh karang memacam....kekeek...just nak try luck je...mana la tau kan....tuah hari ini....w/pun pepagi dah ada call..memacam je skg ni hal tipu org...tipu sana..tipu sini...

life dah jadik kelam kabut....bukan tak bahagia...bukan tak hepi, tapi kdg2 hati dah perasaan kita ni ingin sesuatu yg boleh menjamin masa depan...kadang2 terasa gak..penat nye hidup ni...asyik nak menjaga hati dan perasaan org lain je..tapi pernah ke org nak jaga hati dan perasaan kita......

hati yang menangis siapa lah yg tau kan? hanya kita je paham diri kita....kdg2 rasa cam diri aku dipermainkan je...penat, letih bila apa yang kita buat selama ni tak berbaloi....

apa2 pun aku dah nekad....aku akan membahagiakan KELUARGA AKU selagi aku mampu....

aku~~mood paling ngantuk ari ni....

3 comments: