Wednesday, June 9

sudah capai target tuk 6bulan pertama



hooray!!! oleh kerana masa 1st baby, aku failed tu fully BF, kali ni target penyusuan aku lakukan secara berperingkat....1st target dah tercapai...setakat ni, afiq belum lagi jamah susu formula...alhamdulillah.....target untuk 6bulan pertama sudah tercapai...



sekarang misi diteruskan untuk penyusuan ekslusif 1tahun pertama....caiyok..caiyok...insyaAllah ada rezeki untuk afiq...setakat ni dah macam2 supplement dah amik....skg ni tgh cuba pil ASI + supplement lain tuk kesihatan dan kesegaran tubuh badan.....tgk kesan dlm 1-2 bulan camne...if tak jalan, will proceed dgn supplement lain pulak...tq to AlongAzrina untuk option supplement...later atie try ok...skg ni nak gunakan supplement yg dah ada dlm simpanan dulu.....

3 comments:

  1. Its OK Atie, teruskan apa yang ada, saya takde masalah dan saya ttp doakan Atie dpt menyusu hingga 2thn, Insyaallah.

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah....harap2 camtu la....anyway, pape hal nnti atie bgtau la ekk..skg ni nak try je apa2 yg boleh increase production..tapi hubby suh setelkan supplement yg ada dulu...

    ReplyDelete
  3. salam, saya dah nyusukan anak saya sampai 2 tahun dah. nak masuk 3 plak.. huhu

    ReplyDelete