Sunday, January 23

Get rid of that 'jerawat'

dah lama tak berupdate...xde topik aku nak membebel n bila ada topik, anak2 pulak dok sama sibuk berdepan ngan notebook......

boleh dikatakan the most dangerous enemy to me adalah jerawat...thats why bila dtg bulan, aku pun jadik rajin menelek muka...menempek segala macam..asalkan ianye keep clear...

bukan je muka aku je, muka incik abg pun aku tonyoh sama....makcik aku ada ajarkan macam mana nak bagi jerawat kecut n ilangkan parut jerawat pada muka..n siriesly aku buat sampai skg....alhamdulillah..musuh utama tu tak nyempat nak menyinggah pun....huhuhu....

selain produk moden, aku amalkan jugak amalan org2 dahulu.....

ikut petua makcik aku tuh, modal nye tak besar pun...amik je kulit kayu manis, asahkan di belakang batu lesung pastuh campurkan dgn bedak sejuk...taraaaa..pastuh sapule kat muka tuh...jerawat yg ada sure kecut....amalkan for few days sampai jerawat tu betul2 ilang.......

0 Comments:

Post a Comment