Tuesday, January 11

rutin lama yang kembali....

apa tuh? hmmm....working hours laaaaa...

skg ni aku ngan incik abg dah satu keta..menuju ke satu destinasi....so, memandangkan incik abg kena masuk keje kul 8.30am, so aku kena la follow....

seawal kul 7 dah kena siap...selain kena cepat pi keje, kena get ready ngan mission melepasi gawang pertahanan anak2....sedey weii...pepagi nak g keje biarla mood ok..happy je...tapi kalau pi keje ngan deraian air mata anak2, hati pun sayu je...tuntutan kehidupan..nak tanak kena kuatkan hati le....

balik keje, anak2 dah siap sedia menyambut di muka pintu....2-2 berlari ngan happy je tgk aku ngan incik abg balik....

bila dah kat umah, 2-2 tu asyik mengekor je laaaa...huhuhu..that's the beautiful of having kids...riuh rendah rumah kami.....sementara menunggu time tdo, boleh la golek2 ngan anak2 dulu....

masa mula2 aku masuk keje, 6.30 aku dah kuar..paling lambat pun kul 7.00..kdg2 lepas subuh aku dah on da road....cuma 2-3 tahun kebelakangan ni je, aku a bit flexible...bukan bermakna aku masuk keje kul 12 yerrr...huhuhuhuhu...cuma aku masuk keje bila dah setelkan anak2 dulu.....skg ni lagi laa..dah ada PA, aku dah tayah nak rushing balik amik anak....at least tak terikat ngan schedule nursery dahhh....

0 Comments:

Post a Comment