Monday, January 24

kawan atau lawan?


bila bercakap pasal kehidupan, baik org lain atau aku sendiri pun....kita takkan terlepas dari caci maki org...ye la, tak semua org sukakan kita n tak semua boleh terima kita seadanya....


aku tak kisah le sume tu, asalkan aku tak kacau org.....dan aku masih hidup dikalangan ahli keluarga..aku tak kisah apa org kata pun...org nak komplen anak aku ke apa ke...pada aku...macam la anak ko tu baik sgt....hahahahaha...pelik tul....


tapi itulah reality of life.....kalau A kata kita ni cantik...tak semestinya B akan kata yg sama..mebi dia akan kata kita ni poyo! itu pendapat masing2 la.....masing2 punya cita rasa n masing2 punya akal fikiran dan pendapat yg tersendiri.....


bagi aku senang je....bagi yg terima aku seadanya....aku jadikan mereka kawan.....kalau dorg tak terima pun bukan bermakna aku jadikan lawan...cuma just get extra alert je...so kalau dorg komen memacam pun aku tak cepat sentap...ye la..kalau dah tau dorg camtuh.....nobody's perfect!! tapi awas la kalau kawan makan kawan.......baik aku lari jauh2 and abaikan dorg dalam idup aku....abis cite...




0 Comments:

Post a Comment