Wednesday, March 23

aku hanya insan biasa....

Aku ini wanita biasa

Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus1]

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus2]
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Hatiku… maafkan aku..

bait-bait lagu yg kadang kala bertepek je kat otak ni....
ingat dulu masa arwah umi mula-mula meninggalkan kami......
abah ckp anak-anak abah kuat.....anak-anak abah jgn nangis kalau jadi pape.....
 
bila ingat apa yg abah cakap, walau apa pun berlaku, aku tahankan air mata dari menitis....
tapi hati....kdg ianya kuat....kdg ianya amat rapuh.....senang je air mata mengalir turun....
cuma aku hanya pastikan air mata ini takkan mengalir depan mata abah.....
 
 

0 Comments:

Post a Comment