Friday, March 4

Lain padang lain belalang....

macam-macam hal....lain org lain peel dia...lain pulak perangai n tabiat....

ada sesetengah org, lebih suka main luah je tanpa pikir perasaan org lain yg mendengar....

ada yang jenis suka pendam.....makin lama makin terasa sakit nya....tapi lama-lama meletup juga.....

bila dah luah....tentu rasa lega yg amat sgt.....tapi apa pulak perasaan org yg mendengar tu eyhh?

aku? aku dalam kategori yg kedua....yes...aku suka simpan n pendam....terima saje apa ckp org....ada org kata aku keras hati...org ckp pun takde kesan....abah aku penah cakap dulu....aku kuat...aku mampu tahan segalanya....tapi hakikat nye siapa tahu?

aku bukan jenis yg pendendam...tapi aku juga bukan jenis yg senang melupakan....

memaafkan bukan beerti melupakan...sadis kann...

0 Comments:

Post a Comment