Sunday, March 13

oh la la~~

aktiviti hari ni..............
cuci kitchen cabinet......

lepas cuci, baru nmpk tersusun brg2 kat dalam tuhh......
even my asst ada, tapi aku dah suh dia jagakan afiq...dia tu dah le suka sgt masuk dapur..pastuh segala brg kat bawah sume dihangkut nye.....kadang2 kalau lupa lock kitchen cabinet tu..abis le sume rempah ratus tu dihangkut buat main.....

lepas setel sume, terus masak untuk lunch............
menu for today, kari ikan...ikan goreng n sayur campur.....tapi lupa, nasik tak masak lagi...hahahha....masak nasi, aku suh je asst aku masakkan.....

masak2 no hal....tang nak basuh segala periuk n kuali tu yg malas....last2 aku letak je dlm sink...bila masuk balik, tgk sume dah berbasuh.....

ok..tunggu nasik masak...pas makan kang, nak sambung projek dapur.....lalalalala~~

jangan tido udah lerrr~~

gambar2 food, aku update kemudian.....

0 Comments:

Post a Comment