Tuesday, May 18

1st time drive in kl

seawal usia 19tahun, aku dah ada lesen kereta...lepas je spm, aku ditawarkan masuk UM..so mmg tak pegang stereng laa.....ada citer yg aku rasa sampai bila2 aku takkan lupa....

belum sempat grad, aku dah stat keje ngan kompani skg ni...kira ni 1st love aku la...hihihi....1st time aku drive in kl....masa tu aku kena onsite dekat satu site ni area shah alam....dah le tak penah pun kuar dr lingkungan UM-PJ-KL...ni aku nak kena ke shah alam...tak silap, masa tu baru je sebulan keje...

masa tu aku still lagi dok kat vista angkasa...pepagi lagi dah siap...dlm kul 6.30 dah turun....sbb nak kena ada kat site by 8am....aduss...tawakkal je la...jalan jamm..so xde la nak bawak lelaju..lagi pun ni 1st time aku drive kat kl...sorg2 lak tu...jalan punya jalan....kul 10.30 baru aku sampi kat site...kenapa? sebab aku dah sesat jalan..ntah kemana2 aku pegi....siap nangis2 dlm keta....siap boss tepon ty aku kat mana.......huhuhu......client siap call aku byk kali...nak guide aku..smpi abis bateri...sampai2 je muka dah merah...pantang nangis, mmg muka akan merah menyala...nmpk sgt ke bengkak mata ni...hihihihi...

balik keje...user dah guide siap2..kena lalu mana sume......lama gak aku kat situ...dekat sebulan gak la kena onsite situ...nasib user sume peramah...

0 Comments:

Post a Comment