Thursday, May 6

Internet and me...

No connection to IE??already blocked or what? Aiyaaaa…no life la if like this….since ada renovation kat site, kami vendor2 sekalian terpaksa carik alternative port tuk lepak2ing and do our work…that meeting room cannot be la…once ada org nak pakai, nak kena kluar..and carik tempat lain…huhuhu..sadisss…

So back to old place la…tapi, no browsing..no YM…no gTalk..arrrghhh!!!tension….i must..i must get it..change my prepaid to postpaid and get the 3G unlimited connection…I must…if I do the work from home also cannot…I cant access the client application…only can monitor the things from server la….hmm..masak kalau camni…sampai bile ni…kalau IE dah kena block..abiss le aku…..NO FBing, NO chatting..Nothing!!!baru terasa diri ini keseorangan…

Entry ni pun aku tulis kat word jek dulu.....

hmm...mebi ada problem kot...lepas do the daily things, i remove all the connection to my pc and do the restart.....finally, i get connected to internet....rasa nak cium2 je notebook aku ni...tadik rasa cam nak hempas...hak3....

internet and me..just like a bestfriend...so that boleh le aku merapu kat blog aku....kalau tak puas hati apa2 pun, aku just luahkan segala nya kat sini...org nak terasa ke hapa ke...tu diorg nye pasal..ada aku kesah?..hak3.....

::kembali bernafas::

0 Comments:

Post a Comment