Monday, May 3

phoneku sudah rosak....

hmmm..inilah padah kalau anak2 terlalu berteknologi....dulu pakai sony ericsson...anak aku si irfan plak tgh high dgn citer nemo....hasilnye, phone itu dgn amannye masuk baldi air......lepas tu anta repair..tapi ada problem ngan speaker...tak larat le...lepas satu..satu rosak....leceh nak anta repair...

upgrade sket..tukar ngan nokia E71....skg apa dah jadik...ari tu irfan baling phone tu....langsung pecah speaker....pegi repair..habis satu phone dorg format...adusss...byk mesej2 important kat dlm tu....aku rasa dorg tak letak bebetul speaker tu....nak kena ketuk2 dulu baru bley dgr...problem lagik...

now....am looking fwd for new fon...hope inilah last phone buat aku...takpe..dun worry la...aku pakai duit aku sendiri.....tak harapkan org lain belikan punn....

0 Comments:

Post a Comment