Saturday, May 8

bila madu yang diberi....

sedar tak sedar...dah 3tahun aku bergelar seorang ibu....cepat je masa berlalu kan? tapi itu semua bukan satu masalah bagi aku....irfan..umur je 3tahun..tapi kadang kala aku rasakan dia lebih matang dr usianya...pandai ambil hati dan peramah pulak tu....setiap pagi....hadiah dr irfan dan ayah nye....kucupan sayang di pipi, tak penah miss...i love both of you....

terasa bagai hari ini hari yg baru buat aku, walaupun aku tahu ada yg di luar sana yang tak sukakan kebahagiaan kami....ada aku kesah ke?..lantak le ko nak buat apa pun....aku dah tak pedulik.....bila madu yg diberi...dibalas dgn racun...itu lebih baik dari hidup memporak perandakan kehidupan org lain..........terpulang lah...aku dah penat...dah tak larat nak layan karenah org macam ni....ko nak buat apa pun, buat la...jgn dicabar kesabaran aku yg makin menipis...

yang pasti kasih sayang antara kami makin kukuh...antara terapi tensen adalah...shopping!!!!!!!

selamat berhujung minggu disamping keluarga tersayang....have a nice day and happy mother's day to all of you..........

0 Comments:

Post a Comment