Saturday, May 22

minggu yang caca marba

alahai....minggu lepas boleh dikatakan minggu yang amat kelam kabut...sebelum itu aku ucapkan takziah pada keluarga papa mie...arwah pakcik aku..abg kepada arwah umi aku...

minggu yg kelam kabut...dgn incik abg yg ber'exam', waktu kerja jadi tak menentu... pepagi lagi terpaksa angkut kedua-dua anak aku pegi umah mak yati...kalau abg dah bangun takpela jugak...seawal pagi nak kena siapkan bubur afiq...baju budak2...pampers..afiq pula masih menyusu badan....so nak kena sediakan EBM yg mencukupi...tambahan pula production dah makin menurun....makin takde....alahaiiii...

sebelum siap ke opis, nak kena turunkan kedua2 anak aku ke umah mak yati..incik abg seawal jam 630am dah kluar....lepas anta budak2 keumah mak yati, barulah boleh bersiap ke opis.....inilah yg dinamakan pengorbanan.....

ini baru kecik je....yg lagi dahsyat pun ada.....tapi kami rilek je...hahahhaha.....asalkan kami bahagia.....skg ni aku cuma perlu tumpukan pada keluarga ku sahaja...lalalallaallaaaa...

0 Comments:

Post a Comment