Monday, May 17

kini hidup ini lebih bermakna

kalau nak cakap...mmg boleh je..tapi biarkan la luncai terjun bersama-sama labunya...bodoh la kalau aku ikut sama...

kalau nak kata aku sedang bersedih....xde la jugak...sebab aku sedang bergembira menikmati hidup bersama org2 yang tersayang.....

tak kisah la nak kata apa pun....tak luak sikit pun...cuma makan dalam je yg payah nak sembuh....terpulang la...terpulang la...aku rasa tak perlu nak merintih pedih disebabkan duri dlm daging yang menyakitkan kami selama ini.....alhamdulillah, aku dikurniakan seorang suami yg begitu memahami....

aku rasa lebih bahagia, bila aku mampu menjadi diri aku sendiri...no more miss sopan santun....buat apa nak jaga hati org..kalau org lain tak penah nak jaga hati kita... bagi aku senang jek...be nice to me and i'll be nice to u in return..

:: mode gunung berapi yg bakal meletup bila2 masa jek ::

0 Comments:

Post a Comment