Saturday, May 15

can't stop me...

hmmm...rindu nye kat blog ni...semalam, lepas balik dari klinik...makan ubat then tido jek..lunch...disediakan oleh incik abg je....masak??hehehhe..tak le kot...

actually masa ngandungkan irfan dulu, aku penah terjatuh kat bilik air...nasib baik baby tak apa2...sihat walafiat je si irfan tu....cuma tulang belakang tak sekuat dulu lagi...masa mula2 jatuh tu....tangan terseliuh...hmmm berbandage jugak le sebulan dua...dgn epidural lagik..mebi sebab tu kot, smpi sekarang back pain is come n go....me and pain killer, mmg tak bley nak berenggang...tapi xde la setiap hari aku ambik....kadang2 je...bila terasa sgt sakit nye....

cuma semalam...ubat dah abis and back pain tetiba je...kali ni..pantang bergerak, every single movement, dah terasa sakit nye..ngilu...baring sakit...duduk sakit...nasib baik incik abg ada..dia ambik cuti...lepas makan ubat..mmg tido sampai ke petang......

hari ni dah terasa ok sedikit....bila dah tak rasa sakit..pain killer tu pun aku malas nak amik....huhuhu....sakit belakang yg disertai dengan demam...tapi macam mana skali pun aku harus kuat...sakit ni bukan boleh dilayan sangat..nnti badan lagi la manja mengada2...aku harus kuat untuk anak2 dan incik abg yg nak exam esok lusa ni....

good luck sayang...atie ngan anak2 sentiasa menyokong abg dari belakang...tak kisah le apa org nak kata...mulut org...kalau lah boleh seal.....

0 Comments:

Post a Comment