Wednesday, August 11

afiq oh afiq......

entah kenapa..malam tadi susah sgt nak lelapkan mata...lunch semlm kami ber kenny's so ada la muffin 2ketul aku bawak balik untuk irfan.....

si afiq sama sebok je dok nganga skali...hehhehe...nasib baik dah 8bulan...so bagi je la sikit....lepas makan muffin..rilek jap...sementara menunggu maghrib...incik abg masih belum balik.....

lepas maghrib, irfan dah mintak nak makan..lapar katanya....afiq pun sama...dah gelisah je....so mula2 setelkan adik dulu...panaskan bubur dlm warmer...hmm..tak cukup, aku topup ngan nestum....bila afiq dah kenyang..baru boleh suapkan irfan pulak...menu malam tadik adalah bihun sup....yummy!! tgh suapkan irfan, afiq dah dtg mengacau.....nak makan jugak!!hahahhaa..so suapkan sup je la...waaa..beria dia makan....dah le petang dah makan muffin separuh.....malam makan bubur nasik pastuh nestum...pastuh join skali ngan abg makan bihun sup...aiyakk.....

lepas budak2 makan...aku biarkan dorg lepak sat depan tv.....afiq yg kekenyangan dah ngantuk!!!....slalu nye payah nak tidokan budak kecik sorg ni....aku ajak irfan masuk tido...letak je atas bantal...afiq dah tido...uiihh..senangnye...kenyang nye pasal....hmmmm....

lepas afiq tido, aku kembali ke dapur...keluarkan daging untuk masak sahur...target nak buat daging goreng sambal je...kemas kan dapur skali.....dlm kul 1030 aku join bebudak tido....sejam lepas tu baru incik abg balik....since payah sgt nak tido, aku kluar balik...lepak depan tv sat..temankan incik abg makan bihun sup....lepak2..borak2...ngantuk la pulak...nak masak sahur, daging masih di tahap beku....hmmmm

tapi yg paling aku suka sgt malam tadik....afiq yg amat senang tido...alahai...tido kekenyangan...tido pulas...godek camne skali pun, mmg tak terjaga....hahahaa

0 Comments:

Post a Comment