Thursday, August 12

bila mau bayar arrr??

Ada jugak org camni….tau meminjam tapi tak tau nak bayar balik….tensen tull…mmg la dia mintak pinjam ngan laki aku..tapi laki aku mintak ngan aku…..janji nye seminggu nak bayar balik…ni dah berbulan dahh..kalau sikit tak pe..ni makan ribu gak….bengong ke hapa org camni…munafik…pandai berjanji…org bagi sebab kata akan bayar balik dlm masa seminggu jek….dia ingat aku cap duit ke hapa…

Kalau dia kata nak bayar ansur2 bley gak aku terima…ni main diam je…apa kess…dah le menyusahkan aku ngan laki aku…duit yg pinjam pun tak berbayar balik lagi….hmm….jgn sampai aku yg pi mintak sendiri dah le ye….kang tak pepasal ko malu wehhh…kang semua org tau perangai ko camni….

2 comments:

  1. biasela..time susah nmpk la..time nk mintk baya liat kemain

    ReplyDelete
  2. hutang mcm tu la.tapi tak semua yg liat nak bayar...

    ReplyDelete