Sunday, August 8

cuti-cuti weekend

since last week aku tak berweekend sgt sbb bedrest, kali ni pun tak kluar sgt2...sbb badan masih weak...so juat lepak2 kat rumah saja...bibik pun xde ni,umah a bit messy...aku cuma sapu2 lantai je...basuh baju n sidai....lipat nye tak...hahhaha..tunggu bibik balik setelkan smua...hahaaha...lantai kena la sapu sbb si kecik afiq tgh lasak merangkak ke serata rumah...

sabtu pagi aku cuma masak nasik goreng untuk breakfast....lunch ngan dinner sume order dari luar....hmmm...incik abg yg belikan lunch n dinner kitorg...sebagai balasan, aku siapkan assignment dia...hahahahhaa...

ahad pagi, aku rasa demam dah almost gone....pepagi irfan dah request nak makan nasik ayam,....huhuhu...so aku just masak nasi dan sup ayam, walaupun aku agak tak berapa gemar ayam masak sup....untuk aku, just gorengkan ikan kering je...

mula2 aku mandikan si kecik afiq...dan diikuti dgn abg irfan....lepas mandikan budak2 ni kami berbreakfast dgn amannya...irfan had a nasik with chicken soup and carrot....afiq pula had a bubur nasik with carrot....aku pula cuma nasik n ikan kering...h

bulan puasa dah dekat ni...hmm....haruslah stock up bahan2 mentah...ye dakk?

lagi 2-3 hari, bibik akan masuk malaysia...so xde la aku terkejar2 nanti...

since ni puasa aku yg pertama as a breastfeeding mum... aku harap segalanya berjalan lancar seperti biasa....insyaAllah...

0 Comments:

Post a Comment