Friday, August 13

hmmm..friday suda~~

Alkisahnye, sebelum pose ari tu…aku dah bukak kotak alarm clock yg kitorg beli last year…lama gilakk…bunyi ya amat bising!! So pakai la dulu wat kejut pagi….

Sebelum pose gak…jam tu dah rosak…alarm still bunyi tapi dah tak bley nak adjust masa…so untuk sahur..terpaksa la pakai alarm clock dkt phone jek…

Malam tadik nye hal…irfan main game smpi abis bateri….ya ampunn…

Natijah nye, aku tersedar pkl 530 pagi!!! Lagi 13 minit nak imsak!!

Terus kejut incik abg tuk sahur…

Menu?

Aku just bancuh oat dan 2keping roti yg disapu lady’s choice….done!!

Ngam2 jek ngan imsak….lepas sahur yg ala kadar…terus aku siapkan beg nursery budak2..kemas dapur yg berminyak…(bibik xde, umah ala2 berselerak yg tak berkemas….) mgu lepas aku demam….so mmg umah tak berkemas laaa…

Hmmm..today dah Friday….so esok bley la kemas2 apa yg patut….hopefully bibik dapat masuk Malaysia esok jugak!! Semlm call..ckp dah kat medan nak turun ke batam dahh….so by tomorrow mebi dah on da way ke Malaysia…..

Bibik dah ada kang..boleh la aku masak menu yg best2 sket tuk berbuka…(hmmm..aku tak masak lagi la…2-2 hari makan makanan yg beli je…huhuhu..sadiss)

0 Comments:

Post a Comment