Monday, August 23

inilah kehidupan...

kadang2 kita lupa diri bila diasak bermacam2 hal....

pagi tadi selepas sahur...lepak2 depan tv..kali ni channel pilihan adalah astro oasis...masih teringat apa yg dia kata "jika baik tingkah laku dan amalan kita, maka kita akan dapat balasan yang baik, tapi kalau buruk tingkah laku dan amalan kita..maka kita akan dapat balasan yang setimpal dengan nya" juga disebutkan hubungan sesama manusia...hmmm..ini lah yg dikatakan "what u give u get back"...

aku suka dgn life aku sekarang...tenang dan aman...kebahagiaan yg tak penah padam...alhamdulillah...walaupun penah dikecam hebat...keluarga tetap disisi..menguatkan tunjang pertahanan aku agar tidak goyah dan menyerah kalah....

cayalah...fuuh!!! aku bangga dgn diri aku...ada punya keluarga yg terhebat...adik2 yg sentiasa menceriakan hidup dah kakak yg sentiasa sedia mendengar keluh kesah dan memberikan nasihat untuk adik2 nya...kak long kata...hidup ni ibarat roda..kejap kita kat atas...kejap kita kat bawah...so jgn buat tak tentu hala...apa yg org buat tu..biarkan Tuhan saje yg membalas....tapi dgn adik beradik, jgn sesekali bertelagah...kerana kalau kita susah..hanya darah daging kita je yg akan membantu....

yeay!! tahun ni raya kat kelantan..dah byk agenda nak buat ni...wiken jumpa adik2 dah bincang pasal biskut raya..baju raya...taun ni tak sedondon la...cut budget!!

0 Comments:

Post a Comment