Thursday, July 8

agenda di bulan puasa...

sebelum tibanya bulan pose, bagi kami slalu nye ada je plan yg akan terlaksana....

slalu nye sebelum pose, aku akan balik kg dulu..and beli segala macam bahan kering untuk di jadikan stok bulan pose...

dan akan ada satu hari, untuk acara makan2 time dgn adik2 aku....menu: seafood la..of course!!yang paling best time ni adalah acara masak beramai2...

tapi camne skali pun aku nak jugak balik kg tengah2 bula pose...windu kerabu perut...hanya ada di bulan pose sahaja....n aku rindu nak g terawih kat kg aku....bukan nye kat sini xleh pegi..tapi kat sana meriah wooo.....sgt2 best....dan kebanyakan jemaah kat surau tu aku kenal n dorg pun kenal aku.....best2...nak2 kalau jumpa member2 skolah lama.....

ok...time tuk selongkar kalendar dan setkan time bila nak balik klantan.....

0 Comments:

Post a Comment