Thursday, July 22

sayang adik...sayang abg....


anak aku yg berdua tu dah macam belangkas..di mana afiq...di situ lah irfan....irfan pun dah buat ownership ke atas adik dia tu...kalau aku nak amik...." ibu..afiq ni, irfan punye laaa...kan? kan? afiq kan?"...."sayang afiq.."

irfan skg ni dah pandai ckp...dr dulu lagi mmg dah pandai ckp..skg ni dah update ngan vocab baru dgn sentences yg complete...yg org paham...tak terabur dah xde pelat....jiran2 aku suka layan si irfan ni..lagak cam YB..."saya irfan...awak sape?"....oklah....jom layan gambar adik dan abang....sayang adik...sayang abg....


ada org tanya aku....abg tak kacau adik ke? abg tak buat adik ke? jawapan aku...takk..dorg kawan baik...even adik baru je 7 bulan dan abg 3 tahun....irfan aku dah terapkan nilai kasih sayang sejak dia kecil lagi...aku cuma harap kasih sayang antara mereka akan erat sampai bila2....

dan....hanya irfan yg mampu buatkan afiq ketawa riang....even ngan aku atau incik abg pun....paling tidak dia cuma sengehh je.....jeles nii....2beradik ni dah xleh berpisah...kalau irfan takde..afiq mula meragam..tanak tido...tanak susu....hmmm...semoga Allah lindungi kedua-dua zuriatku ini....amiiinnn...

1 comment:

  1. Atie...pandainya Irfan...susah tau nak cari abang yang tak jeles ngan adik dia masa kecik2...

    Tapi akak dulu dgn yg sulung pun kawan baik jugak...macam belangkas...kemana pergi sama2...

    ReplyDelete