Saturday, July 24

mood yg bercampur aduk...

aku paling tak suka berada dlm keadaan macam ni...marah, benci, sayang, rindu..semua bercampur aduk....

hari ni incik abg ada untuk lunch bersama...so, pepagi dah ke kedai untuk membeli brg2 dapur...

lunch menu kami hari ini :
1. sup tulang
2. telur dadar
3. sayur campur masak sos tiram
4. ayam goreng berempah

lunch set yg bagi aku..yummylicious...shedap...tapi mood aku tak best ari ni sebab, irfan buat hal....iphone aku dah selamat kena rendam dlm air...buatkan aku jadik blurr kejap...hari ni perangai irfan ntah apa2...mencari pasal dgn sesapa saje...buat apa2 untuk cari marah org...adusss..sabar je la....

aduhai anak.....walau sepahit hempedu sekali pun, harus ku telan jua.....sabar je laa...barang kalau rosak boleh baiki, anak...mana ada ganti....

by nite, iphone aku dah selamat beroperasi seperti biasa....seharian irfan kena grounded....no cartoon..no game...no ice cream / chocolate.....

harus aku lakukan sesuatu untuk menangani masalah ni...dan aku harus cuba dapatkan irfan aku balik.......irfan yg penyayang dan bertanggung jawab.....

0 Comments:

Post a Comment