Tuesday, July 20

baling batu sembunyi tangan....

apa jenis org camni ye....dkt fb...bukan main lagi komen memacam...tapi kat page dia...letak gambar katunnn...awat aaaa...tak berani nak letak muka sndiri...ke muka dia tu cam katun....hahahahaha....ada yg letak muka fasha sandha la...nama laki tapi gambar fasha....hmmm...suka suki je komen...bagi komen yg ntah pape plak tu...

komen yg bagi aku, komen yg tak pakai otak....tapi bukan kat fb aku la...cuma geram je tgk dia bagi komen yg ntah pape kat page Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat...

aku bukan nye nak jadikan blog aku blog politik ye..tapi sekadar sesi luahan perasaan...aku pun bukan kenal beliau sgt....cuma dulu aku suka ikuti ceramah agama beliau setiap hari jumaat pagi.....

yeap...aku org kelantan...

ada satu komen kat blog aku yg tanya aku pangkah mana....aku bukan keje gomen...so aku boleh pangkah mana2 yg aku suka...

tapi kalau nak letak komen pedas ke hapa ke...nak tanya aku soklan apa2 ke...jgn le letak nama je..letak la link skali...supaya senang aku nak balas komen ko tu....

0 Comments:

Post a Comment