Friday, July 23

Salam Jumaat

apa yg best ari jumaat? sbb esoknya kan dah hari sabtu....cuti!!...time guling2 ngan anak2 la pulakk...huhuhuhu...

bila tiba hari jumaat..mula la pikir, esok nak buat apa..nak g mana...nak masak apa...hari sabtu adalah hari yg anak2 aku tunggu...awal2 pagi dah bangun...pastuh irfan dah siap2 tanya "hari ni nak g mana ibu?" hmmm...nak mandi ngan ibu...susu pun nak ibu buatkan....makan nak ibu suapkan....hmmm..sbb tu aku suka hari jumaat....berlainan pulak ngan irfan...kalau dah hari jumaat...dah mula target ibu cuti....pastuh dah stat blok2 jalan..tak mo kasik keluar g keje....

skg ni pun dah tgh hari...ada bape jam je lagik nak balik...*asyik pikir nak balik je*...kikiiki...pagi tadik aku tinggal kan irfan yg sdg meraung2 sbb aku melepasi rintangan untuk keluar rumah..pintu rumah, awal2 dia dah kunci n siap duduk lagi depan pintu tanak bagi aku kluar....umpan pun tak jalan...

"irfan tanak beli apa2...irfan nak ibu duduk rumah..."...alahai...sayu kejap hati aku bila dgr dia ckp camtu..hmmm....xpe laaa..esok dah cuti....hari ni masuk keje awal...so bley la aku blah awal...ye dakk?? time tuk golek2 ngan anak2 pulakk..

bila dah hari minggu....blog pun turut cuti la kott...tgk la karang..mana tau aku update dr *ehem2..* yg baru ittew....hehheehhe

2 comments:

  1. Atie...ramainya yang bercerita pasal hari Jumaat kan...maklumlah seronok nak bercuti esok lusa...hehehe

    ReplyDelete