Tuesday, July 20

blocked caller

hmmm..kalau dah stated as blocked caller...ingat aku nak angkat ke? adoyaii...who ever it is....jgn memain ok?



skg ni aku tgh avoid org credit center call aku...memacam la...pakej percutian la..apa laaa...kalau dah terangkat...payah le nak letak balik....ada skali aku marah dia...dia marah aku balik...adoyaii..dorg ni pandai putar belit ayat..sampai le kita bagi no kad kredit...dasar penipu...skg ni dlm mailbox aku melambak email penipu...asalnye, satu je aku list kan sebagai list tipu...ala...yg clone m2u tuu....tgk2 melambak rupanya...jana pendapatan leee...apa laaa..nmpk sgt nak tipu.....

aku tau one of the iphone function boleh hide caller id...so pleaseeeee..kwn2 aku jgn le pakai function tu..sbb konpom aku tak angkat fon nyee...

0 Comments:

Post a Comment