Tuesday, July 13

Lady 1st service

hari ni seawal 8.15am dah masuk opis wooo....catat sejarah ekk..hmm..untuk site ni mmg la...kalau dulu tak heran ehh, seawal 5am pun penah masuk keje....kekekkekek

motif? hari ni aku dah setkan app tuk hantar lady ke pusat servis...now, lady kat pusat servis yg mana hanya sebelah bangunan ni je..dan aku? sambung buat keje....sambil2 lepak di blog.....

ni kira 2nd time le aku anta keta tuk servis...1st dulu ngan kelisa aku tu...itupun incik abg dah call kedai tu siap2 ckp aku nak anta keta....kali ni..incik abg tetap disisi...cuma memerhati je apa yg aku buat....

bukan nye aku takleh wat sorg2..tapi kan...apa salah nye kalau incik abg temankan...di mana aku di situlah incik abg.....

n guess what...walaupun berlainan kompani, kami di bawah satu bumbung....dalam satu bangunan...cuma berbeza tingkat je...sbb, aku adalah konsultant bagi kompani di mana laki aku keje......tapi itulahh...incik abg dpt tukar ke sini bila aku tgh sarat..7bulan....so ngam2 bagi tempoh di mana para ibu2 untuk tidak memandu sendirian....i love you abg!! tapi kena gak ada back-up plan kan....aku dah apply siap2 tuk keje dr umah je bila kandungan masuk 9 bulan...tapi since incik abg dpt pindah, so K.I.V je la...keje je cam biasa.....ye la..anak aku kan...anak dia jugak.....so time check up mmg incik abg tak penah miss...(dah merapu..tajuk pasal keta...tak relevan langsung)

0 Comments:

Post a Comment