Friday, July 9

terima kasih daun keladi.....

hmm..dah lama hutang ucapan terima kasih ni kat adik ipar aku sorg ni....pesal apa? sebabkan cheese cake yg sgt yummy!!!

terima kasih daun keladi....bulan 9 ni besday along plak....kekkeekekke...
aku memang penggemar cheese cake and bila adik ipar aku wish bday tat day, sesaja je nyakat....nak cheese cake....huhuhu...kebetulan plak dia nak mai umah...tak sangka plak dpt cheese cake yg yummy gitu....



bday aku bulan 5...aku dpt kek bulan 6.....so bley la celebrate anniversary skali gitu...

ni 1st time aku makan cheese cake yg ada marshmallow.....n on top of the cake tu...ada limpahan coklat cair....tgk pun dah syiokkk...kitorg yg dah selamat telan ni..lagi laaa...


memanjang kan sedekah, kek ni aku kongsikan bersama jiran2 kat umah tu...cheese cake sebijik....tak termampu le nak abis kan...tapi half dr kek tu selamat dlm peti ais kat umah, sbb ada penggemar cheese cake...sape lagik kalau bukan irfan...semoga tuhan je yg membalas....semoga panjang umur...dan murah rezeki...terima kasih ye kholi firdaus.....jgn lupa ye...20 mei...kikikikikiki

2 comments:

  1. atie, bila nak jumpa. aku belanja lunch la sempena belated bday ko...

    ReplyDelete
  2. bebila je....skg ada bibik...leh je nak lepak...hahahha..rindu kat ko...

    ReplyDelete