Monday, July 12

loving couple.....

hmmm....last week kitorg pegi mid valley for treat point fair...and as usual..pakaian kasual je..ngan slack n t-shirt n tudung sempoi...cam nak g pasar jek..kekekek

ecececececehhh..jalan tak sah kalau tak himpit2 ngan incik abg...hmm, bila dah smpai kat hall tu, ada staff maybank dtg rapat tanya pasal credit card maybank bla..bla..bla..since takde agenda pape pun...so follow je la..lagi pun incik abg nak tukar kad dia pi islamic...aku punye?mmg dah islamic punn..so tak kisah leee

soklan dia tanya "abg ngan akak ni dah kawen ke?" aku tanya nape? "nmpk cam couple je..loving couple"....oooo..so kalau dah kawen, jalan takleh nak pegang tangan ke? bila dia tanya pasal anak...terus aku jwb anak dah dua....ni dari opis...anak2 ngan bibik je kat umah...

loving couple..hmmm..no comment la...tapi incik abg aku tu...kitorg stat dr kawan..lepas setahun kawan baru couple...pas 5 tahun couple baru kitorg kawen....ni dah masuk tahun ke 4....kitorg kenal dari tahun 2000...so dah nak masuk 10tahun le...tapi mana2 pegi org akan tanya dah kawen ke....kalau tgk barang...org akan tanya nak beli tuk hantaran ke....hangguk ko...aku dah anak 2...hantaran tuk apa? lain le kalau incik abg nak tambah cawangan lain..hahahahha...boleh la aku beli brg2 korg tu n hampuk kat dahi incik abg aku tu...tapi caya laaa....incik abg aku sayang aku seadanya aku...bukan ikut/jaga bontot bini ye (someone say this to my hubby)

walaupun dah 10 tahun kenal incik abg, tak penah sesaat aku alpa dr menyayangi dia....i love u so much dear....

rash + atie = rashatie
singkatan drp rashdan n aziati.....

5 comments:

  1. wahhh! mmg sweet lah~
    nak tiru jugak nanti dah kawen XD

    ReplyDelete
  2. wooo.. masa ifran dengan ryan takde ko menggedik2 ehhhhhhh! ehehhehehe

    ReplyDelete
  3. gabanMorka ; Nur Areefah ; Miss Izah - dulu kini dan selamanya...

    diyana: bila anak2 dah ada bibik le aku boleh menggediks...kekekke...kat umah xde chances...irfan dan ryan amat manja ngan kitorg..

    ReplyDelete