Friday, July 9

cerewet ke?

ada org kata aku cerewet bab makan....adoyaii...dah nama nye makan makanan...tapi, kalau food tu tak menepati citarasa aku...mmg pandang je la..nak masuk ke tekak aku??tidak leeee...aku cuba sket je..pastuh dok diam2....

kalau food tu sedap..aku akan makan dgn hepi nyeee...tak kira la sape masak atau makan kat mana..even aku masak sendiri pun..kdg2 ada tertinggal rempah ke...terlupa letak apa ke...kalau rasa nye tak seperti yg aku harap2kan...rasanya tak sanggup aku nak telan...

tapi kan...aku suka satu jenis makanan ni..lebih2 kalau hiris nipis2 dan goreng garing....apa tuh?? TEMPE....tapi kan...food ni hanya mampu bertahan dlm perut aku tuk 10minit je...pastuh, segala apa yg aku makan, sure kuar balik....adoyaii..so kalau teringin sgt...makan je...pastuh pepaham sendiri leeee...akan jadik loya seloya nya...cam org ngandung plak kann..huhuhuhu...

1 comment:

  1. apsal ko alergic tempe aahh?

    haritu aku bakr ayam. pastu terhitam lak kaler nye...tapi aku makan jugak! hhehehehe... psycho kan aku!?

    ReplyDelete